سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم؟

نشانی وب‌سایت ما هست: https://www.sebghatazad.com

سیاست حریم خصوصی در پایگاه خبری سبقت‌آزاد،. ما کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری می‌کنیم و چرا؟
دیدگاه‌ها و فرم‌های تماس

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در وبسایت سبقت آزاد می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم آدرس IP و رجیستر سیستم کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها بعد از مدتی حذف خواهند شد.

وقتی شما از سبقت‌آزاد بازدید می‌کنید، می‌توانید به صورت ناشناس در وبسایت بگردید. به عنوان یک کاربر میهمان، ممکن است برای بررسی بازدید شما از کوکی استفاده کنیم. همچنین اگر به عنوان یک کاربر  عضو هستید از سبقت‌آزاد استفاده کنید.

کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است که توسط یک وب سرور به مرورگر وب شما انتقال می یابد و تنها توسط سروری که آن را برای شما فرستاده قابل خواندن است. کوکی با ذخیره سازی اطلاعات کاربری شما، همانند کارت شناسایی عمل می کند. کوکی نمی تواند دستوری را اجرا و یا ویروسی را منتقل کند. بیشتر مرورگر های وب به صورت پیش فرض کوکی ها را می پذیرند. شما می توانید به مرورگر وب خود دستور دهید که به هنگام دریافت کوکی به شما اطلاع دهد و این اجازه را بدهد که آن را پذیرفته یا رد کنید. توجه داشته باشید با غیرفعال کردن کوکی‌ها دیگر نمی‌توانید از ویژگی‌هایی مانند ورود اتوماتیک در وب سایت استفاده کنید.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از مدتی منقضی می‌شود.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدیوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر، رفتاری دقیقا مشابه این دارد که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.

در بازه های زمانی مختلف، وبسایت سبقت‌آزاد ممکن است شامل پیوندهایی به دیگر وبسایت ها باشد. آگاه باشید که ما مسئولیتی در قبال شیوه‌های حفظ حریم خصوصی آنها نخواهیم داشت. ما کاربرانمان را تشویق می کنیم که هنگام خروج از وبسایت ما آگاه باشند و بیانیه‌های حفظ حریم خصوصی هر وبسایتی که اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری می کند را، مطالعه کنند. این بیانیه فقط به اطلاعات جمع آوری شده توسط وبسایت سبقت‌آزاد اعمال می گردد.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم؟

اگر دیدگاهی را درج کنید، دیدگاه و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم به جای انتشار مستقیم آنها، به طور خودکار  و یا با نظارت مدیران وبسایت سبقت‌آزاد، دیدگاه را پیگیری، تصدیق و تأیید نماییم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص هرزنامه خودکار بررسی و حذف شوند.

تماس با ما

اعتماد کاربران برای ما مهم است. بر همین اساس سوالی در رابطه با سیاست حفظ حریم خصوصی دارید، لطفا با ایمیل زیر تماس بگیرید:
[sebghatazad.com][@][contact]