درباره سبقت آزاد

پایگاه خبری سبقت آزاد یک سایت تخصصی خودرو است که مجوز فعالیت خود را با شماره ثبت “۸۰۰۰۰” از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده و دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال است.

لوگوی پایگاه خبری سبقت آزاد
سبقت آزاد

این پایگاه خبری با تولید فیلم‌های تست و بررسی خودرو و مقالات خودرویی قصد بر نقد و بررسی ماشین‌های ایرانی و واراداتی موجود در بازار ایران و جهان و نیز مقایسه خودروها دارد. تا علاقه‌مندان به خرید خودرو و ماشین بازها بتوانند با آگاهی از فناوری های خودرو، قیمت و اخبار خودرو، مشخصات و اطلاعات فنی ماشین‌ها شایسته ترین انتخاب را در خرید بهترین خودرو ایرانی و خارجی، وسایل نقلیه و تجهیزات جانبی و آپشن داشته باشند.

وب‌سایت سبقت آزاد در تاریخ ۱۳۹۴/۴/۲۴ شروع به فعالیت نمود. از آن تاریخ تا به امروز رسالت سبقت آزاد بر پایه راستی و ارایه محتوای کاملا کاربردی برای تولید فیلم‌های تست رانندگی و بررسی خودرویی بنیان گذاشته شده است و تلاش شده است تا با تلفیقی از زبان عامیانه و کارشناسانه در هر یک از فیلم‌ها، به تمامی سوالات مخاطبینی که امکان سواری، رانندگی و بازدید از نزدیک با خودروی مورد نظر خود را ندارند و ذهن ایشان را برای انتخاب و خرید خودرو مشغول کرده است، پاسخی شفاف و کارشناسانه و ملموس داده شود.

عنایت بفرمایید سبقت آزاد به هیچ گروه، سازمان و یا ارگانی وابستگی ندارد و صرفا جمعی از کارشناسان و علاقه مندان به خودرو این پایگاه خبری را اداره می کنند. خوشبختانه امروز با کمک همکاران متخصص، ارایه محتوای صادقانه و فنی توانسته‌ایم با مخاطبین خود ارتباط تنگاتنگ و بسیار خوبی برقرار کنیم و سرمایه‌ای به نام هواداران سبقت آزاد را درکنار خود داشته باشیم. تصاویر گردهمایی‌های خودرویی سبقت آزاد نیز گویای این حقیقت است.

‏ارتباط با سبقت آزاد:

صندوق الکترونیک: [sebghatazad.com][@][contact]
 ‏فکس: ۰۲۱۶۶۹۱۵۲۱۶
ای دی تلگرام: SebghatAzad_AD@

 ‏مدیرمسئول: پدرام جعفرزاده

سردبیر: شهاب الدین مفیدی

توصیه شده.

ترند.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.